Эстонский Русский English Finnish
Valuuta
(Tooteid ei ole)
 
 
     




            
 
 
 

   


Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele (KKK). Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis võtke meiega julgelt ühendust: info@trendy.ee. Vastame Teie küsimustele nii kiiresti, kui võimalik kuid mitte hiljemalt, kui 1-2 tööpäeva jooksul (E-R).

TELLIMINE JA MAKSMINE


Kas kõik need tooted Teie e-poes on kohe olemas või neid peab enne tellima Eestisse?
Meil on suur valik tooteid, mis on olemas kohapeal ja veelgi suurem valik erinevaid kaupu ettetellimisel. Kohe olemas tooted jõuavad Teieni 3-5 tööpäeva jooksul, kaubad, mis on ettetellimisel - 2-4 nädalaga.

Kas tellimuse sooritamiseks on kohustuslik registreeruda?

Ei, see ei ole kohustuslik. Tellimused saab esitada ka kasutajaks registreerimata.

Lisasin toode ostukorvi, esitasin tellimuse ja sain meili peale kinnituse, kuid pärast seda minu tellitud toode on e-poest kadunud. Mida see tähendab?
See tähendab, et olete tellinud viimase eksemplari. Kui tegu on viimase tootega, siis pärast tellimuse esitamist, läheb see meie e-poest automaatselt maha, et seda ei telliks teine ostja. Juhul, kui ostja loobub oma tellimusest, läheb tellitud toode müüki tagasi.

Kuidas käib maksmine tellimuse eest?
Ostu eest tasumiseks pakume järgnevaid võimalusi: pangaülekanne, PayPal-i kaudu või krediitkaardiga.

Maksetähtaeg on 1 tööpäev, kahjuks mul ei ole võimalik maksta selle aja jooksul, kuid ostus olen küll väga huvitatud, kas tohib toodet broneerida? Kui jah, siis kui kauaks?
Tooteid ja tellimusi broneerida kahjuks ei saa. Palume sooritada tellimuse juhul, kui Teil on reaalne võimalus maksta selle eest 1 tööpäeva jooksul.

Maksin oma tellimuse eest. Millal minu tellimus saadetakse?
Tellimus saadetakse Teile hiljemalt 2 tööpäeva jooksul pärast raha kontole laekumist (kui toode on meil laos olemas). Edasine tarneaeg sõltub Teie valitud kohaletoimetamise viisist (Eesti piires - 3-5 tööpäeva jooksul, välismaale - 5-8 tööpäevaga). Juhul, kui tellitud kaup on ettetellimisel, siis pakk jõuab Teieni 2-4 nädalaga.

Vormistasin tellimuse kuid arvet ei saanud. Mida teha?
Kui arve ei ole Teieni jõudnud ühe tunni jooksul, palume võtta meiega ühendust info@trendy.ee. Võimalik, et sisestatud e-maili aadress ei ole korrektne, e-postkasti maht on ületatud või on e-kiri sattunud spämmifiltrisse.

KOHALETOIMETAMINE


Kui kaua ma pean ootama, et tellimuse kätte saada?
Kui toode, mis on meil laos olemas, on Teile saadetud, siis ei võta tarneaeg tavaliselt rohkem, kui 3-5 tööpäeva. Kui on aga mingeid viivitusi, siis teatage meid sellest kindlasti – uurime asja ja anname Teile teada, kaugel Teie pakk on. Üheks põhjuseks, miks Te pole veel oma paki kätte saanud, on see, et Teile lihtsalt ei saatnud õigeaegselt teadet. Soovitame sellel juhul minna postkontorisse koos oma dokumendiga (näiteks, ID-kaardiga) ja paluda kontrollida, kas on Teie nimele midagi tulnud või mitte. Samuti juhime Teie tähelepanu sellele, et ettetelimisel kaubad jõuavad kohale 2-4 nädalaga.

Kas Teil on kuskil Tallinnas või teises linnas oma pood?

Ei, füüsilist poodi meil kuskil Eestis ei ole.

Kas ma saan ise tulla pesu proovima/vaatama?

Ei, meie müük on Internetipõhine.

Ma soovin osta kaks toodet korraga, kas see tähendab, et pean maksma postikulu topelt?

Ei, ei pea, vaid hoopis vastupidi – ostes kolm ja rohkem toodet korraga, postikulu Eestis piires tähitud maksikirjana on tasuta! Tellides välismaale viis või rohkem toodet, saatmiskulu rahvusvahelise tähitud maksikirjana on samuti tasuta.

Kas tellimus tuleb pakiautomaadi või postkontorisse?

Juhul, kui olete valinud Eesti Posti paki, siis kaup tuleb Teie elukohajärgse postkontorisse. ELS kulleriga tellitud pakid toimetatakse saajale otse koju või soovi korral tööle. Rahvusvahelised pakid jõuvad saaja elukohajärgse postkontorisse.

Kuidas ma tean, et pakk on saabunud minu postkontorisse/pakiautomaadi?

Pärast seda, kui pakk jõuab postkontorisse või pakiautomaadi, jäetakse Teie postkasti vastav kirjalik teade või saadetakse sõnum mobiiltelefonile.

Ma ei ela Eestis, kas ma saan tellimuse teha? Kuidas siis käib kohaletoimetamine?
Jah, saab küll! Kohaletoimetamine käib samuti posti kaudu. Saatmiskulu hind on 10 eurot.

Kas Teie saadate ka SmartPOSTiga?
SmartPOST-iga ajutiselt ei saada. Vabandame ebamugavuste pärast.

TAGASTAMINE JA VAHETAMINE


Kui toode jääb minule suureks/väikseks, kas ma tohin seda vahetada?

Jah, Teil on õigus vahetada tellitud toote juhul, kui ostetud kaup jäi Teile suureks/väikseks või ei vasta Teie ootustele. Palume Teid teavitada meid sellest koheselt pärast tellimuse kättesaamist. Juhime Teie tähelepanu sellele, et tagastamisele ja vahetamisele ei kuulu sukatooted - sukad, sukkpüksid ja võrkbodyd. Samuti ka eraldi, mitte komplektina, ostetud püksikud ja stringid. Rohkem infot Ostuinfo all.

Kui ma soovin toote vahetada teise vastu, kas ma pean maksma postikulu uue toote saatmise eest?
Ei, kui soovite saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, tasute vaid tagastuskulu. Uue toote postikulu kanname esimesel korral meie.

Kas mul on õigus kaupa tagastada ja raha tagasi saada?
Jah, Teil on õigus 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada tellitud tooted. Palun pöörake tähelepanu vahetamise/tagastamise reeglitele, mis kehtivad tagastatud kaupa puhul. Reeglite ja nõudmistega saate tutvuda rubriigis Ostuinfo.

Kas ma tohin tagastada/vahetada kõiki Teie e-poes olevaid tooteid?
Ei, tagastamisele ei kuulu püksikud, stringid, sukad, sukkpüksid ja võrkbodyd.

Kuidas toimub tagastamise korral raha tagasi maksmine?
Tradekey OÜ kannab raha tagastatud kauba eest hiljemalt 30 päeva jooksul (Võlaõigusseadus § 56). Raha kantakse kontole pärast seda, kui tagastud kaup jõuab meieni. Tagastame ka saatmiskulud, mille olete tasunud kauba tellimisel. Raha kantakse ainult sellele kontole, millest oli sooritatud makse tellimuse eest.

SUURUSED

Mida tähendavad suurused S/M ja L/XL?

Suurused S/M ja L/XL (ehk one size) sobivad korraga S ja M või L ja XL suuruse kandjale. Palun vaadake kindlasti ka suuruste tabeli mõõte, et valida suurust, mis sobiks Teile kõige paremini. Suuruste tabel leiate siin ja iga toote pildi all.

TEISED KÜSIMUSED


Kas Te pakute kostüümilaenutust?

Ei, kõik e-poes olevad tooted on vaid müügiks.

Miks Teie hinnad on nii soodsad?

E-poe kindlaks plussiks on kahtlemata hinnad – kuna e-poel ei ole suuri püsikulusid, nagu rent ja erinevad füüsilise poega seotud kulud, siis see võimaldab müüa kaupa palju soodsamalt.

Kirjutasin Teile, aga vastust pole saanud. Milles võib probleem olla?

Palun kontrollige kausta Rämpspost (junk mail), kiri võis sattuda sinna. Või kirjutage palun uuesti - võimalik, et Teie kiri ei ole meieni lihtsalt jõudnud.

Ma pole kunagi varem Interneti teel midagi ostnud, kuidas ma saan olla kindel, et saan tellimuse kätte ja mind ei peta?

Meie e-pood töötab ja teenindab oma kliente aastast 2007. Selle aja jooksul meie klientuur on kasvanud väga suureks mitte ainult Eestis vaid ka välismaal (meil on kliente Soomest, Rootsist, Norrast, Lätist, Saksamaalt, Inglismaalt, Venemaalt). Meie ostjate arvamustega meist ja meie kaubast saate tutvuda meie Külalisteraamatus ja siin.

 


Copyright © Trendy.ee 2007-2013